Tuesday, May 21, 2013

Typical

Selesai heart to heart talk 
Jujur aku lega

Lega bila aku tau ada lagi sikit perasaan risau dia jika aku hilang
Mungkin perasaan semata 
Tapi mungkin benda tu benar

Perempuan tipikal
Kuat cemburu
Cepat nangis
Kuat melenting

Tapi dalam sudut hati dia

Orang yang dia marah , yang dia melenting tu , adalah antara orang yang penting dalam hidup dia

Sebab kalau dia tak sayang. Dia takkan marah. Dan dia takkan kesah. 


Jujur aku cakap
Bagi pihak semua perempuan
Biar semua lelaki tau

Perempuan bukan menyusahkan atau remeh

Mereka cuma maukan yang terbaik untuk orng yang mereka sayang

Apa tak cukup baik? Apa lagi yang kau nak? Mungkin satu perkara tu perempuan akan exaggerate tapi percayalah dia fikir itu adalah yang terbaik untuk orang yang paling dia sayang. 

Mungkin pada kau itu tak kena. Maka untuk tak kecewakan dia , kau tolak dengan baik. Boleh?
Bukan dengan cacian dan makian. 


Dia kecoh dekat twitter. Mulut kata benci tapi hati still cari.

Lelaki yang buta. Ego. Taknampak. 

Percayalah
Sebab.. 

Aku adalah antara salah satu perempuan tu

No comments: